18 kwi 2016

Avon - foot works. glycerine hand & nail


 Krem intensywnie zmiękczający skórę stóp. Zawiera złuszczający kwas mlekowy, nawilżającą glicerynę i witaminę E. Idealny do suchej, szorstkiej i stwardniałej skóry. Redukuje zgrubienia na stopach, nadając im supermiękkość i gładkość. Niezwykle skuteczna formuła znacznie poprawia wygląd suchej skóry.

Glicerynowy krem do dłoni i paznokci z jaśminem i witaminą E. Bogata formuła, która łatwo się wchłania, pomaga odbudować poziom nawilżenia skórek i sprawia, że paznokcie wyglądają zdrowo i błyszczą. Testowane dermatologicznie. 

 
 
 Przyznam się bez bicia, że przez zimę zaniedbuję swoje stopy, więc to jest idealny czas na przetestowanie tego kremu. Powiem szczerze, że nie zachwycił mnie jakoś szczególnie, ale też nie zrobił mi krzywdy.
 Pierwsze co to zapach, który jest lekko miętowy i mglący. Po dwóch miesiącach stosowania mam już go szczerze dość. Krem należy stosować dwa razy dziennie co przy wchłanialności jaką on ma jest to bardzo ciężkie. Nawet po ponad 30 minutach od nasmarowania on nadal był na stopach co było bardzo niekomfortowe przy chodzeniu. Mówiąc, że nie daje on żadnego efektu skłamałabym, bo jakiś tam jest, aczkolwiek nie jest to efekt "intensywnego nawilżenia". Myślę, że do codziennej pielęgnacji jest bardzo, ponieważ pozostawia skórę całkiem przyjemną w dotyku.

W skrócie: 
- bardzo słabo się wchłania
- ma mdlący zapach
+ dobrze nawilża cienką skórę 
+ wydajność 
+ przyjemnie się rozprowadza

Ten produkt jest zdecydowanie moim ulubieńcem. To on uratował moje dłonie w zimie i pielęgnuję je do tej pory. Pomijając samo działanie ma przecudowny zapach, który bardzo długo się utrzymuję. Dłonie są świetnie nawilżone i przyjemne w dotyku. Niestety nie zauważyłam jakiegokolwiek działania na skórki i paznokcie. 

W skrócie: 
+ cudowny zapach
+ świetnie nawilża dłonie 
+ jest bardzo wydajny
- nie działa na skórki i paznokcie


7 komentarzy:

  1. Miałam ten różowy z Avonu i spisywał się świetnie. No i ten zapach. Cudo. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię produktów z Avon,a tym bardziej kremów do stóp i rąk.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    Przy okazji zapraszam na mojego http://liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam ten krem do stóp i tak samo jak Tobie strasznie wolno się wchłaniał. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze szukałam mnóstwo kremów do stóp ale żaden mi nie pasuję, nie mam pojęcia dlaczego :<

    hopex5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze tych kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam chyba wszystkie te kremy ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten różowy krem i jest świetny, a zapach najlepszy ♥
    http://gellabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń